Skärpning!

Okej, när jag till och med fått kommentarer om att det är dags för uppdatering, då är det nog dags.. Det är inte så att jag varit inne på bloggen flera gånger utan att blogga, utan snarare att jag har suttit ytterst lite vid datorn den här  veckan.

Jag kan sitta uppe och läsa bloggar och dryga hur länge som helst vissa kvällar, men den här veckan har jag varit duktig och lagt mig tio nästan varje kväll. Jag tycker ju att det är skitkul att blogga, men lusten har inte funnits där på ett tag. Men nu kunde jag inte hålla mig:P

Ja, som sagt - den här veckan har jag varit förståndig och gått och lagt mig i tid och vaknat (ganska) pigg, hunnit med bussen och inte kommit försent varje morgon! Eller ja, dom senaste tre dagarna iallafall.. Mitt liv börjar arta sig! Jag har till och med varit hos polisen och fixat ett nytt pass inför Spanien-resan på höstlovet.  Det enda jag fortfarande inte har fått ordning på är mitt rum, som är en BIG FAT MESS.

Den här dagen har gått åt att strosa runt i mjukisshorts, duscha och göra hela den där jobbiga proceduren; raka benen, smörja in sig..noppade ögonbrynen gjorde jag också! hehehe.

Tror faktiskt jag ska ta och göra lite engelsk grammatik nu, ligger efter med det.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det där skrev jag igår eftermiddag, innan jag klantarslet skulle äta mat, för att sedan glömma bort datorn och åka till Malle och ha myskväll. Jag ville inte 'slänga bort' ett helt inlägg så jag publicerar det ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0