Söndag - inte många timmar kvar..

Nej, nu är det inte många timmar kvar tills jag lämnar Sverige för att bo i en helt främmande spansk familj i en vecka. Packningen är nästan klar, finns en del grejer som hänger på tork men de får jag lägga i sedan. Jag har fått mail från familjen också, dom verkar väldigt trevliga. Det var tre barn, föräldrar, mormor, en utbytesstudent från Tyskland och en hund i familjen. Blir spännande det, haha.

Det är så kul att prata med dom som ska med, alla är så himla taggade! Jag och Malle sitter bredvid varandra på planet imorgon. Vi kommer nog vara väldigt övertrötta, vilket betyder: skratta som fan åt allt. xD

Igår köpte jag en present till familjen också, en skål från konsthantverk som jag fyllde med polkagrisar fick det bli. Vet inte om dom har ätit det, men skit samma. Lite svenskt är det ju iallafall:P
 
Nu ska jag dammsuga mitt rum, sen ska jag fixa i ordning allt. Brukar inte vara så orolig när jag ska resa men nu är jag det, för det vore så hemskt att glömma nåt!

Kanske skriver igen sen, xoxo
Jojo

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ska bli skit kul detta du! Men nu får du nästan avsluta inläggen med xao nu när vi drar till España!

2008-10-26 @ 20:54:23
Postat av: Anna

Kommer sakna och tänka på dig! Ha det så kul gumms. =)

2008-10-27 @ 09:30:18
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0