Miércoles

Hej pa er! Just nu sitter vi och vantar pa maten. Anna ska ata med var familj ocksa :) Haha, man blir helt lat har, dom gor allt at en! Far inte ens badda sangen sjalv:P

Idag har vi besokt stadens bibliotek, nan ointressant utstallning, en kyrka och kommunhuset. Just det, churros at vi ocksa! Mycket  pa en gang, men kul. Vi har lokalteven efter oss hela tiden xD jag blev intervjuad av svensk radio, sa pinsamt! Klockan fem ska vi till en tjurfaktningsarena och prata med en matador, helt sjukt. Vi skulle ha traffat en annan forst, men han hade fatt ett horn i magen (!) sa han kunde inte:P

Jaa,  jag forstar fortfarande valdigt lite, men sager lite mer saker iaf:) Tysken som bor har hjalper oss att oversatta nar det blir for mycket.

Imorgon ska v till Málaga, wiiie :D

Nu ar det mat!
¡adiós!


Kommentarer
Postat av: Julle

Det låter som att ni har det bra där nere :)lite läskigt det där med matadoren :S Här hemma har det vart snö, men den försvann väldigt snabbt !! haha hoppas ni får det fortsatt bra där nere! :) puss å kram julle <3

2008-10-29 @ 19:24:22
Postat av: karin h

haha, vad kul ni verkar ha det då :D ganska avundsjuk är jag xD

2008-10-29 @ 19:34:34
Postat av: Jojo

Julle: Hej:D Ja, det ar skitbra! Visst, man skammer ut sig osv (typ hela tiden) men jag skiter fan i det xD det finns dock en sak som ar sa pinsam sa jag bara MASTE beratta, hahahaha! jag dor. Jo, jag horde det..svart att tanka sig det nu:P jag hoppas du har det jattebra ocksa, vad du an hittar pa! Massa pussar och kramar <3 <3

Karin H: Ja, det ar faktiskt valdigt kul:) Var avundsjuk!! hahahha, neeej da:P Vad hittar du pa om dagarna da? Puss&Kram :)

2008-10-29 @ 23:09:16
URL: http://jojsaan.blogg.se/
Postat av: söffi

jag vill också vara med där nere! är det mkt sol? här är det, som julia skrev. snö. fast den försvann vääldigt snabbt. Hälsa alla :D

BESOS!

2008-10-30 @ 10:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0