Lunes, en España

Hej:D
Trodde inte jag skull kunna blogga nogonting denna vecka men som det ser ut nu kommer jag nog kunna blogga varje dag (har dator pa mitt rum). Sa syrran, anna och resten av er, nu slipper ni vanta tills jag kommer hem ;)

Vi landade i Málaga halv tre ungefar, och var val har i Fuengirola nagongang efter tre. Sedan dess har vi atit, plockat upp vara grejer och gatt en promenad langs stranden. Och jag har gjort bort mig 3 miljoner ganger!!!
Det blev ju lite andringar sa jag och Elin far bo tillsammans..tack och lov for det. Vet inte vad jag hade gjort annars! Gud, det ar helt sjukt hur mycket jag  behover ova pa att prata spanska. Jag sager Si till allt, oavsett om jag fattar eller inte xD haha. Men samtidigt sa tycker jag inte att det ar hemskt, utan valdigt kul. Jag kanner pa mig att det kommer bli en bra vecka.

Innan vi klev av planet holl jag pa och do av nervositet, herregud! Men sen, nar vi sag alla sta dar med sina sma skyltar kunde man ju inte vara nervos langre:P dom ar sa snalla och overseende. Men dom skrattar lite at oss, for att vi bara sager ja hela tiden. Jag forstar dom:P men jag hoppas jag kommer kunna prata mer under veckan.

Annars sa ar jag valdigt lycklig, for pa Gardemoen (tax free:n) hade dom MAC!! :D har ju aldrig testat det market forut, sa jag var ju bara tvungen nu! Blev ett lappstift (nagoning sa mig att jag inte behovde en ogonskugga till) i en peach/orange/glittrig nyans. Later fult, men det ar det ej!

Nu ska jag nog vila lite, ar ganska trott..ikvall vet jag ej vad som hander!
besos y abrazos
Johanna


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh perfekt =)

Hehe, va sött...Si Si Si. haha, jag ser dig framför mig! :P



Pussar & kramar tebax

2008-10-28 @ 00:54:35
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: söffi

ah! SI! :D Hälsa alla från mig.

hoppas ni har det uuuuber bra :D

BESOS!

2008-10-28 @ 22:36:40
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0