blablabla

Idag är jag sugen på att skriva, har inte varit det dom senaste dagarna direkt..jag har en massa bilder jag vill lägga upp och skriva om, mestadels sen i torsdags när vi tjejer i klassen var hos Emma :) Eller jag ljuger när jag säger att jag har bilder, det är anna som har dem men hon ska få skicka dom till mig:P Måste bara visa hur jädra mysigt det är hemma hos Emma! Well well.. dagarna som varit har väl inte varit speciellt roliga, idag hade jag spanskaprov till exempel..
Ljuspunkterna har väl varit att det nu är bestämt att vi ska åka till Spanien med vår grupp på ett utbyte under höstlovet! Och Malle (som först inte fick en plats) får nu följa med och det kommer bli superkul:D Nååågot pirrigt att jag ska bo själv hos en spansk familj men jag tänkte att den här gången ska inte det få hindra mig. Jag överlever ju, right? ;) Det kommer vara jättenyttigt framför allt, även om jag mest kommer prata engelska.

Snart kommer mamma hem, och då ska vi åka till Charlottenberg för att handla födelsedagspresenter åt Elin som fyller 20 år på måndag:) Har väl redan nämnt det ett antal gånger men än tänker jag inte ge mig haha. Ikväll är det premiär för Grey's Anatomy också, wihooo! Hoppas det är bättre än förra säsongen, tyckte inte det var så jättebra då..

Nu ska jag titta på lite makeup tutorials på youtube innan mamma kommer och hämtar mig:)
(Makeup tutorials= videor med sminkbeskrivningar.
Jag vet, helt sjukt , men jag kan inte hjälpa det, det är så KUL att titta på!)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jippiiie :) Hehe

2008-10-02 @ 13:30:38
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: ma.

Yey, spanien here we come !! :D

2008-10-05 @ 12:55:39
Postat av: Elin

Blogga nångång da seeegis! :P

2008-10-09 @ 20:04:57
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: Anna

nu va de allt dåligt uppdaterat här!! =) BLOGGA!!

2008-10-10 @ 14:31:33
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0