Bra humör:)

Idag är jag på bra humör som tusan. Ingen speciell anledning, är bara glad helt enkelt:) Tror inte jag har varit sur en enda gång på hela dagen..nää, ja brydde mig inte ens när ja kläckte ur mig "..och nu fick jag en blackout" mitt i vår svenskaredovisning. Den kunde ju ha gått bättre då om man säger så, men det är inte hela världen ;) Dock förstår jag inte hur ja kunde glömma bort totalt vad jag skulle säga just då, jag var inte speciellt nervös och det var ju ingen stor grej. Stod bara och va i mina egna tankar och helt plötsligt var det min tur att prata och jag kom inte på vad jag skulle säga. Haha, mysko:P

Annars så har dagen vart bra som sagt, kören lika rolig som alltid :D Shit, de känns som att det var igår jag skrev att vi hade haft kör sist. :O

Snart ska jag nog till sjukhuset med familjen och hälsa på farmor som är nyopererad. Sen ska dom få skjutsa mig till Angelica, för jag, hon och Sakar ska kika på Idol tillsammans. 

Nej nu ska jag dra! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0