Då var det gjort!

Woooa. Sådär. Nu har jag fått motion för ett år framåt. 6,7 mil på cykel är inte det lättaste för en så otränad latmask som mig. Men det var faktiskt kul tack vare Julia, Josefine, Paula och Anna som gjorde mig sällskap. Och även Ola & Krille som faktiskt cyklade med oss en bra bit! Ola var DJ, dock en ganska dålig DJ då han bara spelade en låt om och om igen; My heart will go on med Celine Dion. Tyvärr Ola, du är avslöjad!

Vi stannade såklart och fikade på vägen, i skogen bland alla myror..tycker fortfarande det kryper över hela kroppen.

Nu ligger jag helt utslagen i soffan. Har inte ens orkat duscha. Pratade med Ida på vägen hem till Dottevik (ja, när vi var klara var vi ju tvungna att cykla 3 km till för att komma hem) som inte alls tyckte det var jobbigt. Hej ångest! :/
Jag längtar jääättemycket tills ikväll, för då är det Idol:D Jag är verkligen helt galen i det programmet. Igårkväll var jag inne på tv4.se och tittade på en massa audition-klipp, illa! Haha.

Kommentarer
Postat av: paula

tjaena johanna :D nu är det andra gången jag kollar din blogg, och kanske dags att skriva något ;) mkt trevlig dag tack vare sällskapet (cyklingen kunde vi varit utan :P ) haha, men man känner sig GANSKA nöjd nu på efterhand! jag tycker iallafall att vi var bäst :D

2008-09-16 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0