En lista

10 favoriter:
Dialekt: Göteborgska tror jag..
Mat: Lasagne!
Låt: Åh men gud, kan inte bestämma mig.
Tecknad figur: Bamse
Sport: öhm..kickboxning är kul.
Komiker: Björn Gustafsson, aningen uttjatad, men jag kan inte låta bli.
Veckodag: Fredag
Glassmak: choklad
Soloartist: Håkan Hellström


9 för tillfället:
Humör: trött men glad:)
Tanke: jag borde gå och lägga mig..
Kläder: jeans, lång t-shirt, kort 'jack-tröja'
Bakgrund: pappa som grejar i badrummet, datorns surr
Känsla: en sorts grubblande känsla
Tid: 23:34, jag borde sova :S
Bästa sak: Volumastern!! haha xD
Irritationsobjekt:


8 första:
Bästa vän: Kristin, grannen :)
Husdjur: Wilma, min svarta kanin:)
Kyss: första riktiga kyssen var på arvikafestivalen 07.
Piercing: har ingen piercing, förutom öronen då.
Förälskelse: alltså..förälskelse var det väl inte men kär (som i kär på lågstadie-vis) var jag nog i Johan, precis som alla andra tjejer i klassen:P
CD skiva: Dr Bombay tror jag haha xD
Bil: hmm..ingen aning! den enda jag minns var den mörkgröna mercan.
Ord: Mamma, i guess

7 senaste:
Telefonsamtal: Malle
Mat: potatis, korv och vita bönor :)
Dryck: vatten
Biltur: från kyrkogården & konsum hem
Tv-program: Idol 2007, det gick i repris på tv400
Spelad låt: Sehnsucht nach dem Frühlinge - Mozart. HAHA, det är sant xD Har fått nåt himla klassiskt i sångläxa.
Köpta klädesplagg: Har inte köpt något klädesplagg sen Oslo. Så nåt av dem.  Men skor då, om det räknas :)

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: näää
Brutit mot lagen: yeah
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja, klart
Varit med på TV: tror inte det
Varit med i tidningen: Framsidan till och med :O hahaha

5 nej tack:
Skolämne: Matte!
Mat: sill och fläsklägg
Musik: deathmetal
Dryck: tomatjuice verkar äckligt
Djur: spindlar, dreglande hundar, ormar

4 saker:
Du gjorde igår kväll: såg på gamla inspelade filmer, åt godis, pratade med Malle i telefon och var med syrran.
Du kan höra just nu : tangenterna, surr från datorn..
Du inte kan leva utan: Sången, familjen, vännerna, sommar en gång om året, friheten att kunna göra (nästan) vad jag vill. Oj det blev fem.
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn, ser på tv, äter, sjunger 

3 personer:
Du kan berätta allt för: Kan nog inte berätta allt för någon men nästan; Elin (syster) , Angelica och Anna.
Du tycker om: Bara 3 personer? okej. Mormor, Sture (fasters man) och Anna (kusin)
Du inte gillar: Kate Ryan (hatar hennes jävla ella ellaaa), min förra mattelärare och en massa andra jag inte vill nämna namnet på här. (Jag har ganska lätt för att ha förutfattade meningar om folk)

2 val:
Coca Cola eller Fanta: Coca Cola!!
Hund eller katt: katt 

1 önskan:

Jag önskar att jag kan bli nästintill helt nöjd, helt tillfreds med mig själv någon gång i framtiden. Det vore coolt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OJ, herregud. Nu måste jag sova! Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Mormor?? va ä dä mä dej?? HAHA.. men allvarligt, jag, mamma å pappa da??? skit i oss liksom :P får nog sno den här av dej, verka kul :)

2008-09-02 @ 13:46:32
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: Anna

MEN hur söt är du då! Och hur kunde jag missa mitt namn i den briljanta listan sist jag läste den(!?) ..hehe Puss gummis

2008-09-07 @ 02:21:33
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0