För femtioelfte gången

har jag nu skrivit ett långt inlägg, och så har det krånglat sig och inte sparats i utkast! gaaah!

Vad skrev jag i inlägget då?
Jo,
att jag ska träffa Anna och Julia snart, vi ska gå igenom lite inför vår redovisning av 'En midsommarnattsdröm' imorgon. Jag är verkligen inte i form för skolarbete just nu, kan inte koncentrera mig. Usch :(
Konstigt nog går det bättre för mig att plugga på våren, då många är skoltrötta och bara vill ha sommarlov. Men ljuset och tanken att det snart är lov får mig att prestera bättre. Såhär i början av terminen är jag nog inte riktigt van allt ansvar osv, men jag borde väl komma in i det snart tycker man. Hur som helst, jag hoppas det går hyfsat bra på redovisningen imorgon iallafall. Sen är det ju snart helg! :D Veckorna går otroligt snabbt numera.

Ett exempel på att tiden går fort är att nästa fredag, den 26:e, spelar Håkan Hellström på Liseberg. Jag var ju helt bombsäker på att jag skulle dit, men tänkte att 'dit är det ju långt kvar' så jag bokade aldrig tågbiljetter, vandrarhem etc. Så någon dag förra veckan pratade jag med Angelica, och hon sa att alla vandrarhem i hela göteborg var fullbokade. Det stämde dessvärre. Alternativen är nu att sova på hotell, på gatan eller åka hem med bil direkt efter konserten. Hotell är ju trevligt, men alldeles för dyrt. Dom andra två alternativen känns inte heller speciellt lockande. Det känns inte så bra detta..men på något vis måste det lösa sig, för jag vill jag vill jag vill jag vill!

Tror jag ska sova lite innan A&J (förlåt Elin hahaha!) och jag börjar med svenskhelvetet.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA :P Men hallå, pappa betalar säkert hotell :P

2008-09-17 @ 22:22:14
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0