Grattis Martin 15 år!

Yo brotha!
Kom hem från skolan för ett tag sedan, sista lektionen vi hade var Kör A. Det är så jäkla sköj!! :D Om man går samhäll och bara läser och läser heeela dagarna, är det väldigt uppskattat med ett litet avbrott från det ibland. Sen har väl min kärlek till sång väldigt mycket med det att göra också ;) Så himla gött o höra hur alla stämmorna flyter ihop och det låter bra! Nu sjunger iofs jag bara melodin, men att sjunga melodin blir mycket roligare om man blir uppbackad av stämmor. Can't wait till Lucia-tåget!
Innan kören hade vi kulturhistoria, det var också jättekul idag. Vi behövde inte göra nåt vettigt hihi, vi satt bara och pysslade med våra personliga pärmar vi ska förvara alla papper & arbeten i. Det fanns ett helt skåp med tyger vi fick använda, jag blev helt vild haha. Resultatet blev en..kokbok? xD Jag tog röd/vit-rutigt tyg på, så det blev som en sån där picnic-filt, vilket gav lite kokboks-vibbar. Men skit samma, det är bara en pärm vafan crazy motherfucka' !

När mamma och pappa har kommit hem och gjort diverse saker så ska vi åka på släktkalas hos mina kusiner, Martin fyller 15 som ni kanske förstod av rubriken:) Det var min avsikt iallafall.  Jaaa, det blir väl runt sex-halv sju kan jag tänka mig..Vad ska jag hitta på tills dess då? hmm..egentligen borde jag räkna matte & göra engelska, men Elins nya SOLO ser ganska lockande ut också..Usch jag är så lat! det är hemskt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0