Höstkläder

När varje ny årstid börjar blir jag alltid så sugen på alla nya, fina kläder. Speciellt på hösten då man får sätta på sig mysiga stickade tröjor, fina kappor och så vidare. Men denna säsong känner jag inte riktigt så. Jag tycker jag har det mesta jag behöver, och det känns som att jag sett allt som finns i butikerna flera gånger förut, ingenting känns 'nytt'. Men när man inte hittar något man tycker om i sitt eget lilla land (som jag tydligen måste haha) kan man genom internet hitta massor av snygga kläder, från vårt kära USA till exempel. När vi var där i november i fjol så fick jag en ny favoritbutik, Abercrombie & Fitch. Den butiken säljer inte de coolaste modekläder direkt, men deras baskläder i typisk amerikansk stil är to-die-for! Jag och Elin tog en titt på hemsidan, www.abercrombie.com, för ett tag sedan och jag ville ha i stort sett allt. Igårkväll och idag hade jag lite tråkigt så jag satte mig och greja med ett litet bildkollage (i paint..). Resultatet blev inte speciellt vackert men det kan väl ändå vara kul att titta på. Jag har aldrig varit någon stjärna när det gäller datorer, och inte heller i bild:P Här har ni det iallafall:



oj...det var inte meningen att det skulle bli så litet, men jaja skit samma.
Tröjorna, linnena, t-shirtarna och koftan är från A&F, skorna och halsduken är ifrån www.netaporter.com (dyyyra grejer, men fin inspiration) sminkprylarna hittade jag på www.sephora.com, och armbandet är Mi Lajki, www.nelly.se . Skorna i det nedre högra hörnet tycker jag är så fucking jäkla snygga! De kan man köpa på www.brandos.se .
IFALL någon skulle vara intresserad alltså ;)

Jaaa..det är väl detta jag skulle 'behöva' den här hösten. Snygga baskläder, en fin halsduk och två par lite snyggare vardagsskor. Jag har redan ett par svarta stövlar, en svart kappa och en svart skinnväska och det är enligt mig en bra 'bas'. Men det kan vara kul att ha ett par snygga skor med klack ibland också. På jeansfronten är det också ganska välfyllt. Sen är det klart att jag gärna skulle ha någon snygg klänning, även fast jag har rätt många, men det ska nog inte vara några problem att hitta ;)
// Johanna


Kommentarer
Postat av: söffi

JAG VET! a&f har så enormt snygga kläder. det är itne så mkt som sticker ut, men baskläderna, som sagt, är asfina :D

gå in på urban outfitters och kolla :D

2008-09-05 @ 20:14:11
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Anna

Hitta och hitta...du kan ju sy! Skitfin den klänningen du hade på (hmm få se nu) Elins student! Eller va det ditt kalas? Aja, du är alltid fin så jag blandar ihop=) Snygga kläder som fan men själv är jag inne i en måstespara fas så jag kikar in på den sidan en annan gång =) Köss

2008-09-05 @ 23:55:38
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0