Idol-premiär

Yoooo!
Här sitter jag och äter middag, och tittar på Idol.  Gissa om jag har längtat tills det ska börja igen! Middagen har jag lagat alldeles själv dessutom, pasta med laxpanna :) Det var bara att skära laxen i bitar, värma upp arlas skagenröra och koka pastan, men ändå. Jag är ingen stjärna i köket och det blev gott så jag är nöjd.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ah men faaaan!! Nu är jag lite arg. Ja hade skrivit ett ganska långt inlägg, och publicerade det (trodde jag) men så dog datorn och nu när jag satte i laddaren igen så hade allt utom det där uppe försvunnit :( Jaja........
Iallafall; jag överlevde orienteringen idag. 
Nu vill jag inte skriva mer, tappade lusten när allt det andra försvann.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0