Måndag

Tänkte att jag kunde ta mig tid att blogga när jag har så lång sovmorgon, börjar 11.15 ;) Det har blivit många morgon-bloggar på sistone hihi. Har vanligtvis tre lektioner på måndagar men idag firar skolan 150-årsjubileum från kl 12 så jag har bara spanska idag, gött.
Igår var ingen bra dag. I lördags hade jag ju ont i magen som sagt, och igår hade jag skitont typ vid äggstockarna eller nåt, haha. Tror ni inte jag halkar i trappen och slår mig som f*n också då? Har dretont i rava och ena armen idag. Fick nåt konstigt litet blåmärke på lillfingret också, helt mysko. Hur lyckas jag? Nej nu ska jag röra mig mot bussen..nej förresten jag cyklar nog. Blir lite billigare i längden, och så behöver jag inte gå hemifrån lika tidigt. Nackdelen är väl att det kommer göra ganska ont i gumpen och så förstör jag håret..xP
 Fan, hur ska det gå i klassikern imorgon nu då? Ska cykla 6,7 mil imorgon hade jag ju tänkt.. Men det borde inte göra så ont att sitta på en sadel.

Jag tycker verkligen inte om detta med rubriker, det är så svårt att komma på bra! Därför är jag tråkig och skriver veckodagar som rubriker :( Men mina inlägg handlar ju inte om nåt särskilt så då blir det så.
Nej nu ska jag åka till skolan! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0