No sunshine today

Alltså. Mina dagar är verkligen som en berg- och dalbana just nu. Jag fattar inte? Ena dagen är jag skitglad och allt är bra och sen är nästa dag bara skit. Typ idag. Blä. Jag har inte haft lust till någonting, vilket resulterade i att jag inte har gjort någonting heller.
 
Det kan väl ha att göra med att Håkan spelar på Liseberg ikväll, typ nu, och jag aldrig tog mig dit som jag hade lovat mig själv. Men mycket annat också, antar jag. Kan inte direkt säga några konkreta grejer, jag vet liksom inte ens själv.
Jo, en sak vet jag; someting's missing.


Nu tror jag att jag gå och göra som Izzie i Grey's gör när hon är ledsen (dock i något högre grad än mig): baka muffins.
(nej men usch vilken äcklig tjockis jag lät som nu, typ 'hej mat är min tröst!'  nej, måste få försvara mig att riktigt så är det inte, jag måste få tankarna på annat håll bara, och då är bästa sättet att sysselsätta sig med någonting, typ baka.)

Kommentarer
Postat av: sakiissh ;D

yooyoo honey ;D fan du borde ha vart me mej i örebro haha , aah sså de är ju fan samma här jojo just nu äre typisk att enda dagen e ja as glad nästa orka ja inte me nått , som sagt de typisk livet men men jaa saknar dej jaao , borde hitta på nått imorrn fan för typ enda dagen ja e ledig under hela veckan för sen äre förlovningsfest o grejer som ja ska på till ehlgen u know JAJA nu ska ja sluta skriva här sk anog skicka ett sms til lilla johanna hihi <3

2008-09-28 @ 18:59:50
Postat av: Anna

Åh tack gumman. Glad du gjorde mig nu...längtar så tills jag får hämta honom =)

2008-09-29 @ 21:15:21
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0