Onsdag

Jag blir verkligen sur när bloggen inte fungerar som jag vill. I förrgår skrev jag ett inlägg, och då började ju internet och bloggen krångla så det gick inte att publicera..och igår gick det knappt att gå in på internet överhuvudtaget. Då skiter jag i det istället för att försöka få det att funka. Men idag tror jag allt fungerar som det ska iaf ;)
Idag slutade jag elva och halv tolv hade jag sånglektion. Blev dock inte så mycket sång, för jag har åkt på en förkylning (igen..) Men det är bättre nu än det var i helgen iallafall.
 Åkte hem, och vid två åkte jag in till stan igen för jag skulle på den där make up-rådgivningen jag hade bokat. Det var jättekul:) Snyggt blev det, om än kanske liiite för mycket smink för en 'vardagsmakeup'. Men inte festmakeup heller, nåt mellanting typ. Fick några bra tips, bl a hur man ska lägga ögonskuggan rätt och rougen framför allt, den tycker jag är svår. När jag var klar där åkte vi och handlade köttfärs bl a, ska snart börja laga spaghetti & köttfärssås och sen titta på Idol :) Julia kommer hit, jag vill inte äta själv. Elin har åkt 'hem' till Klässbol och mamma och pappa kommer inte hem förrän åtta/nio. Och två timmar KAN jag ju inte vara själv!
Nää, nu har jag lyssnat på samma låt..10 ggr kanske? Borde nog byta.


(mongobild på mig men man ser sminket lite på i allafall)

Kommentarer
Postat av: söffi

jag ser ingen mongo här inte. HET ÄR VAD DU ÄR :D

2008-09-10 @ 19:11:42
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Anna

Snyggt gumman! =)

2008-09-10 @ 21:51:12
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Elin

Du glömde hänga upp tavlan din kloomp!! :P

2008-09-10 @ 22:09:36
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0