Svamp, filosofi och smink

Min dag:
Först en lång dag i skolan, med engelska, spanska, kulturhistoria och filosofi. Filosofin idag var stundtals kul, stundtals jobbig. Vi håller på med argumentation, och det är svårt kan jag lova. Sedan efter skolan skulle jag in på Kicks för att köpa en eyeliner och några mer grejer. Dom hade ett bra erbjudande; om man handlade för över 300 kr så fick man en make up-rådgivning på köpet! Mina grejer skulle ändå gå på ungefär 300 så det var perfekt ;D Vet inte om deras rådgivningar är något att ha men jag fick den ju i princip gratis så det gör ju inget. Att jag hade presentkort och slapp betala en krona själv gjorde inte saken sämre direkt:P Well well, nog om det.

När jag kom hem frågade pappa mig om jag ville med ut i skogen och plocka svamp. Jag hade ändå inget planerat så jag kunde lika gärna följa med. Då fick jag ju motion också! Vi fick ihop ungefär en halv korg. 
HUuuu, jag hittade en fästing på ryggen alldeles nyss, den hade inte satt sig men ÄNDÅ! :S
Jag får panik när sånt händer, så jag tog av mig kläderna i rasande fart, tittade så att jag inte hade någon mer och bytte om till pyjamas. Fast det känns ändå som att det hela tiden kryper på mig..äckligt!!!

Det var det :) Imorgon börjar jag tio (orientering :S) så jag kanske skriver en gång till innan jag sussar eller imorn innan jag ska ut och gå vilse i skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0