Helgen

Äntligen kan jag blogga! haha:P
Jag har inte kunnat blogga på flera dagar nu för så fort jag skriver ett inlägg så slutar internet att fungera. Sedan när det fungerar igen så ska jag publicera det, men då är det så jävla segt så då hinner internet bli cp igen innan det hinner publiceras. Nämnde jag att vårt internet är väldigt segt och jobbigt? Vår rauter eller vad fan det heter är för svag så det hoppar hela tiden av och på.
Nu är jag i skolan iallafall och här fungerar allting som det ska :)
Börjar om 40 minuter, men jag hade klipptid tjugo över nio och då fick jag en timme över. Har inga nycklar till skåpet heller, så jag kan inte vara duktig och plugga lite. Anledningen till att allt blev så konstigt är för att jag sov hos Elin & Henrik i Klässbol inatt, och när jag åkte hemifrån igårkväll så tänkte jag att jag skulle hem innan jag åkte till skolan, eftersom Elin var tvungen att åka till stan och jobba vid nio. Men sen, när jag kom till Klässbol så kom jag på att jag hade klipptid idag, så då hann jag inte hem emellan. Och jag hade lämnat nycklar + böcker hemma.
Var bara tvungen att berätta det kände jag, haha ;)

Vad gjorde jag i helgen då?
Jo, som jag skrev så hade jag och Julia tacos- och filmkväll i fredags. Tacosen blev skitgod, men filmen var inte sådär jättebra. Båda somnade xD
I lördags var jag på stan och hämtade mina stövlar som jag hade lagt undan. Gud vad jag gillar dom:D
Sedan åkte vi till sjukhuset för att hälsa på farmor igen, efter det köpte vi med sallad från Sunday hem. Lyckades äntligen övertala mamma och pappa:P Pappa sa det han alltid säger när han tycker nåt är bra/gott ; "Det här gjorde du inte för sista gången".
På kvällen åkte jag till Edane, Sandra hade fest. Jättekul och trevligt:)
I går så gick jag upp rätt sent, men så fort jag gått upp så började jag baka:P Har länge tänkt att jag skulle testa att baka bagels, så det gjorde jag igår. Det är ju så gott och jag har aldrig sett det i någon mataffär här. Det var ganska krångligt, det tog nästan hela dagen, man skulle ju koka dom och grejer. Men det var kul:D  Dom blev helt ok, lite klistriga på ytan bara..
Sedan så ville mamma att jag skulle göra middag, så då gjorde jag det med. Elin och Henrik kom, och sedan följde jag med dom. Vi åt glass och tittade på Sex and the City-filmen. Jag hade inte sett den innan, men äntligen fick jag göra det!
Dock tycker inte jag den var så himla bra som alla andra verkar tycka. Kanske var jag inte på humör, eller så behöver jag se den en gång till för att förstå, jag vet inte. Tyckte den kändes lite..overklig typ. Visst, det är film, men jag trodde inte den skulle vara så klyschig på nåt vis. Nej, jag får skriva mer om det någon annan gång. Nu måste jag gå, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0