Kakor..och kakor.

Det blev lite konstigt i förra inlägget, jag skrev det vid elva men publicerade det vid ett. Det börjar bli en vana nu att det ska krångla när jag ska skriva, den här gången blev jag avbruten så jag fick fixa det på lunchrasten:P Nu är jag på pappas jobb, Elin håller på och byter däck på sin bil så jag sitter här. Vi ska till stan sen och titta på skor åt Elin :) Nu ska jag springa och hämta en kaka...
Tre sega pepparkakor fick det bli haha. Men jag älskar pepparkakor, så skitsamma. Jag tycker nästan dom är godare när det inte är jul, för då var det så längesen mat åt dem. Ända sedan jag var liten har jag sprungit i skåpen här och ätit kakor. Förra hösten när jag var med pappa på Gehås (där dom köper kakor, kontorsmaterial bl. a) för att köpa skrivblock, så fick jag (!!) en hel låda med chokladbollar. Det var nog som tack för att jag gjort så att Amab har fått köpa så mycket kakor alla år, eller vad tror ni? ;)
Jag glömde säga i förra inlägget att jag har en massa bilder som jag ska lägga upp, på mina nya höstskor och från i lördags bland annat. Men internet segade sig ju igår så jag får lägga upp dem ikväll när jag är hemma istället.

Kommentarer
Postat av: Anna

C is for Cookie thats good enoufh fore you! =)

http://www.youtube.com/watch?v=BovQyphS8kA Kolla in =)

2008-09-23 @ 09:23:23
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0