En helt vanlig söndag

God morgon:) Här sitter jag och äter mannagrynsgröt, yummie vad gott det är! :P Pigg är jag också, har sovit i 12 (!) timmar. Jag gick alltså och la mig klockan 22 på en lördagskväll..kul man kan ha! Nej men jag var så himla trött och så hade jag skiiiitont i magen, fyfan. Tror aldrig jag har haft så ont i magen. Fattar inte varför heller.

Igår var jag, Julia, Anna, Malle, Sandra och Josefine på Boda Borg! Josefine hade fått det i födelsedagspresent av oss. Jag hade aldrig varit där förut, så det var spännande! Skitkul visade det sig att va, även om det inte var en typisk Jojo-grej, jag är ingen problemlösare direkt :P Men jag, Sandra och Malle klarade 4 banor iallafall. Julia, Josefine och Anna klarade 10!!! :O Värsta bra va dom! Vissa banor var väldigt fysiska, typ klättring på väggen och krypa i tunnlar och ha sig..det är väl heller inte min starkaste sida, så vi får skylla på det xP Men jag har kul ändå, Tack för en gôrrolig lördag tjejer! :D

Idag..ja, vad händer idag? Inte så mycket tror jag, ska försöka göra lite matte (ligger redan efter, jaghatarmatte!) och rätta en engelskuppgift, sen ska jag nog göra typiska söndagsgrejer; läsa lite, titta på tv och kaaanske städa mitt rum lite ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jasså du fick åka dit ändå ja :P åkte förbi där förut höhöö.

2008-09-14 @ 20:59:36
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0