Liten update

God morgon! :)
Eller jaa..jag har vart vaken ungefär två timmar men:P 
Tacosen igår vart jättegod, vi blev skitmätta. Men såklart så lyckades vi trycka i oss godis och chips ändå.. Filmen var inte speciellt bra, båda somna hahaha! Den handla om en himla tjockis som åt hela tiden, han sockrade till och med sin semla! :S då kände vi oss tjocka så då ville vi inte äta mer xD När filmen va slut så cyklade Julle hem och ja gick upp till min säng och somnade på en gång. Under veckan så sov jag inte så bra, jag la mig sent varje kväll och sen upp tidigt, och nästa kväll så la jag mig inte tidigt fast jag lovat sig själv att göra det, så man blir aldrig riktigt utvilad. Då blir man väääääldigt trött på fredagen istället!  Nej nu måste jag skynda mig och göra mig i ordning för jag och mamma ska åka till stan och köpa mina stövlar som jag lagt undan. Dom är skitsnygga! Jag kan visa bild sen ;) Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

BORTSKÄMDA SKITUNGE! du skulle ju inte ha mer stövlar sa du.. Å här sitter ja helt utan stövlar, medans du har tusen :( Förlåt, ja ä inte på så bra humör :P

2008-09-20 @ 17:27:01
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0