Det blir aldrig som man tänkt sig

¡Hola!
Nu är jag inte arg längre. Det tog några dagar..nej då, det gick minsann över samma kväll ;) Helgen var sammanfattningsvis lugn men kul. Lördagen spenderades med mamma, vi var bl a på Royal och åt. Yummie :) Sen på kvällen var jag med Josefine, Julia, Anna och Sofia. J & S sov här, och det är alltid lika kul :) Igår slappade jag framför tv:n med Elin, vi tittade bland annat på  P.S I love you . Herrejösses vilken bra film! Den var så sorglig och vacker på samma gång. Det blev inte sämre av att han som spelar Danny från Grey's Anatomy var med heller. Ni som följt Grey's förstår varför! Alltså inte varför han va med, utan vad som är så speciellt med honom. Här finns inte utrymme för några missförstånd inte.
Jag var riktigt glad över att få se en riktigt jäkla bra film. Det var längesen jag gjorde. Jag vill helst se filmer jag vet är bra, men..det slutar oftast med att dom inte är så bra som jag hoppats på. Helst vill jag se filmer man blir lycklig eller ledsen av, ingen jävla action eller science fiction. Jag hatar sånt. Blä. Jag är en typisk tjej-filmsälskare, och älskar filmer som Titanic, Walk the Line och Moulin Rouge. Fast jag älskar typ Den bästa sommaren, Dubbelåtta, Smala sussie, Tillsammans och Fucking Åmål också. Äsch.., vi säger såhär istället; jag tycker om allt förutom actionfilmer och science fiction. Eller förresten, lägg till lite kärlek och låtar (som hör till handlingen alltså) bland bilkrascherna och skotten så kanske jag ångrar mig. Man vet aldrig.

Okej, detta var tänkt som ett sammanfattningsinlägg men blev ett filminlägg. Haha. Jaja, allt blir väl bäst om det bara får bli som det blir? Eller? Nu har jag tänkt att göra en lista så att mina läsare får lära känna mig på djupet ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hey :) Kul att du kommenterade och att du gillar min blogg jojo! Hoppas allt ar bra dar hemma. Kram Ida

2008-09-01 @ 23:56:53
URL: http://queenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0