Solig onsdag

Igår var ingen bra dag. En skitdag rent ut sagt, hade ingen lust att blogga.
Idag har varit raka motsatsen nästan, en skitbra dag :) Eller ja, min 'sinnesstämning' är väl densamma som igår, men jag har varit på dejt med min babe Sakar så ;) hahaha, vi sa det när vi skulle gå till Royal och äta, att vi skulle på dejt. Efter Royal (som var yummie) så hade jag en 40 minuter lång sånglektion. Sakar den stackaren fick sitta och vänta. Efter det bar det iväg till stadsparken med festis och cola light. Där satt vi ett bra tag och pratade, men framförallt skrattade en massa. Herregud, våra samtal alltså xD
Sofia kom även och gjorde oss sällskap ett tag, hon hade varit på vårdcentralen och tagit blodprov :( usch!

Vid tre gick vi och köpte en kalender till mig, mamma skällde ut mig för att jag inte hade någon, så jag kände att jag är väl tvungen att ha en.. köpte ingen i början av terminen bara för att jag vet att jag inte kommer skriva i den. Nu köpte jag en mest för att visa mamma att det inte är någon idé för mig att ha en, jag glömmer hela tiden bort att skriva upp allt viktigt. Men trots att jag inte skriver upp det så är det inte ofta jag glömmer viktiga saker, såsom prov, tandläkar/klipptid etc. Att allt annat i mitt liv är en enda röra är väl en annan sak ;) Well well, sedan en snabbis upp till skolan för Sakar skulle hämta några grejer. Hennes pappa kommer hem från kurdistan idag så jag cykla från henne för ca en timme sedan, ville inte störa dom haha. 
Tack för en riktigt lyckad dejt honey! (hahaha)

Nu sitter jag här och ska göra klart ett litet arbete i kulturhistoria, om Egypten och Mesopotamiens mode. Kul kul:D
Senare ska jag dammsuga, och se på Idol. Wiho!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sakaaaaaaaaaaaaar :D:D

heeeloj älskling haha läse din blogg ;D hiihi de va en underbar dag ;D och tack för dejten msåte göra om lätt , va säger du på en mysig resa till örebor min dejt ;D haha <3 johanna ja vill verkligen ha me dej snälllaa snällaa ? <33



juste mina kurdiska kläder va as heta du måste baa se dom , ja e as nööjd <3

2008-09-25 @ 11:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0