Vinnare i kategorin 'Världens sämsta självdisciplin' är..

..JOHANNA GUSTAFSSON!

Hemma igen. Trodde ju som sagt att jag skulle ha spanska 'imorse', men när jag kommer dit (andfådd som tusan) möter jag Malle som glatt berättar att vi inte har någon spanska! Jaaa, det var bara att gå och äta lunch med henne och hennes pojkvän och vänta tills klockan blev tolv så vi kunde ta plats ute på skolgården. Där sjöng kören, en massa folk höll tal och så fick vi tårta gjord av hotell & restaurangs gymnasiesärskola. Kanske inte så shysst, men det hade vi lite kul åt..:P Ganska onödig dag om man säger så..Ingen hade ju direkt märkt om jag var där eller ej. Men äsch, ingen idé att haka upp sig på det.

När ståhejet var över tog jag och Anna oss i kragen och satte oss i biblioteket för att plugga matte och engelska. Vi satt där tills 15.20 och vad tror jag får gjort på den tiden? 2 mattetal och så rättade jag Annas engelsk-uppgift. Helt sjukt. Jag har så dåligt självdisciplin så det är inte sant. Jag kan i stort sett inte göra något om det inte är sista minuten. Hade vi haft..vi säger engelskprov imorgon, hade jag kunnat plugga jättemycket, men det är omöjligt för mig att plugga mer än 15 minuter 2 dagar innan ett prov. That's me, och som tur är klarar jag mig igenom livet rätt bra ändå :)

Just det: Det blir nog inga problem med cyklingen imorn. Jag cyklade tur och retur till skolan utan problem..:P


Kommentarer
Postat av: söffi

jääj, ha det mkt mkt kul imorrn! :D

2008-09-15 @ 18:51:47
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Elin

Va betyder självdisciplin?? Ja tror ja också har dåligt sånt :P

2008-09-16 @ 11:53:23
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0