090412

Tja :D
jag sitter hos anna right now, hon har bakat muffins och sakar sitter här och klagar bredvid mig ;) Vi ska snart gå till viksjouren eller va fan det heter och köpa chips tror jag. Vi ska kolla på film och chilla ikväll bara.. Angelica marina hall dyker upp så småningom också :) Tittade på robinson-reprisen förut, det var fan bra! Ska försöka följa det, reprisen iallafall:P

Tvättade håret med silverschampo förut, det var mörkblått:O Men det funkade litegrann iallafall. Ska nog tvätta håret 2 ggr/dagen hela veckan nu så ger det nog resultat ;) Det sliter nog fröbannat på håret, med tanke på att jag nästan alltid fönar det också, utan värmeskydd. Men SEN, när mitt hår är som jag vill ha det, då ska jag inte röra det på lääänge. Tänkte sluta tvätta det också faktiskt. Nej, det ska jag inte heheheh. Min blogg kommer vara en hår-blogg den här veckan alltså, ni får stå ut. Nu tvingar Sakar mig att gå, pusspusspuss på er ♥

Kommentarer
Postat av: karin

Är det Toni&Guy? Schampoot alltså :P

2009-04-12 @ 22:52:08
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: kaj

Hehe okej :P Jag förstår! Jag bara undrade om det var sånt som jag hade :) Dan ja.. han var jobbig! Men jag blir ändå lite nyfiken på vad som kommer hända nu. Haha.

2009-04-13 @ 11:32:22
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: SOFIA

JOJO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DU SKA KÖPA LÄGGNINGSVÄTSKA!! DET ANVÄNDE JAG NÄR JAG HADE GULT HÅR. FUNKAR ASBRA!!!! ATT JAG INTE TÄNKTE PÅ DET INNAN.. DUMMA MIG. MEN LÄGGNINGSVÄTSKA!!

2009-04-13 @ 12:04:09
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0