14 april

Så har ännu en lovdag passerat. Denna började med frukost med Julia och Malle som sovit här, och sen stan för att leta present till annispannis som blir 18 imorn :) Vi hitta skitbra grejer hehehe. Sen blev ja och Julia så jäkla hungriga så vi drog en meny på Mc donalds, hahaha:P sen mcflurry efter det. JO vi kända oss ganska tjocka! men man lever bara en gång, hallååå?

Sen cyklade vi flåsandes hem till Anna. Där hann ja va ca 10 minuter innan jag åkte iväg o träna. Testade nya body balance-passet idag, det va roligare än det förra tycker ja:) Jag är ju så förkyld nu så det räckte för att få mig sleten!
Efter passet åkte jag och Elin och handla lite, sen hem :)

Har testat läggningsvätska i håret nu, det funkade faktiskt! Det gula har nästan försvunnit, så nu är jag endast väldigt, väldigt ljus i håret ;) Nej, ja ger mig inte med hår-tjatet än på ett tag!

Nu borde jag nog städa upp lite i mitt rum så det är fint tills sofia&josefine ska sova där imorn ;) vore ju gött för dom att få sova i en säng utan kläder i ;)

puss & godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: karin

vad är läggningsvätska? :P

2009-04-15 @ 08:20:42
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0