bodykollaps!!

Hallå bloggeeeen (läses på samma sätt som alla stockholmsbimbos låter i sina videobloggar)
Nu är jag nyduschad, har myskläder och har ätit en risifrutti och känner mig gött trött efter ett jävligt hårt träningspass, Bodyattack. Eller bodykollaps som Måns säger ;) Det är fan ett bra namn, man får fan en kollaps ;P Men kul var det, och nu har jag äntligen testat det, så jag är nöjd. Kommer nog gå fler gånger!
Jag mår allmänt bra ikväll, hihi. Den här veckan har varit hyfsad, men det har varit nåt som känts fel. Jag har ingen aning om vad, saker har inte riktigt känts som vanligt bara.. jag har känt mig ful hur mycket jag än fixat mig, jag har varit lättirriterad på folk och nånting har inte stämt riktigt. Hoppas det går över snart :)
Har ingen aning om vad jag ska hitta på till helgen.. nåt tips? ;) Jag är sugen på party men är ju inte 18 så kan inte följa med Julia, anna & co ut :( tråkigt!

Nu ska jag försöka trycka in dom här förbannade balkan-länderna en sista gång innan jag går och lägger mig. Och facobook såklart. Haha ;P
Puss och godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan få spela basket med mig :D

2009-04-23 @ 22:48:49
URL: http://johannakristinaelisabet.blogg.se/
Postat av: angelica.

det är synd att inte sakar är hemma, annars kunde vi ta den där "supa ner sakar" kvällen, hemma hos mig :)

jag vill också festa!!

2009-04-24 @ 12:47:15
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: Anna

Nr 1. Bilder på det nyklippta håret tack!

Nr 2. Jag ska på body attack till veckan =)Kan vi u dö tillsammans?

Nr 3. Du är alltid jättefin!

2009-04-24 @ 14:46:33
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0