Crazy people, crazy nights

Igår var det Annas tur att fylla 18, vilket vi firade STORT, skulle man väl kunna uttrycka det ;)
Det var den galnaste kvällen på länge.. glömde ju såklart kameran, så jag har inga bilder än men jag kan säga som så att kvällen innehöll massa dans, lekar, och andra cpsaker. I slutet barkade det totalt haha.. men det var så sjukt kul! Det där med "moget" festande (typ sitta och smutta på vin och diskutera och på sin höjd dansa lite) är inget för oss!

Idag är jag lite seg. Jag upptäckte en ny favorit igår - LOKA + vodka. Det var jättegott tyckte jag då, inte alls sådär sötsliskigt. DOCK vet jag inte om det var smaksinnet som var avtrubbat av alkoholen eller om det faktiskt var gott, haha. Får testa nån mer gång.

Snart kommer Kicki och Sakar hit. Då blir det fruktsallad och mys:)

Det ÄR jävligt gött med påsklov!
nåt som också är jäkligt gött är att jag, sofia och karin fick gjort vår idrottslektion idag! vi är bra tjejer :D

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA! det var jäkligt gött. haha, vet du? jag har ett blåmärke på min hand. en rund liten prick. haha bara så du vet... :D hahaha

2009-04-17 @ 11:40:25
Postat av: Anonym

loka och vodka?

de var nåt nytt :'D

2009-04-20 @ 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0