*

Det är märkligt hur man tror vissa personer är gjorda för varandra, och sen kan det visa sig att man hade helt fel.
Helt plötsligt så kan det bara ta slut. Jag har aldrig upplevt det själv, men det är sorgligt när det händer någon i ens närhet. Då kan man bli lite ledsen.
Men vafan ska man va ledsen för? Nu ska vi leva livet, eller vad säger du, K? :D

Jag längtar tills imorgon. Då blir det potatisgratäng, gröna drinkar (Elins påhitt:P), tyska cider, bil och Scotts i stereon. Jag. Kicki. Elin - yeeey :D

Idag har varit som alla andra dagar. orkar inte skriva, då blir min blogg så tråkig. Jag gör liksom inte så mycket om dagarna. Imorgon börjar jag klockan tolv. Nu ska jag duscha. Puss.

Kommentarer
Postat av: K

Jajemän! Ingen idé att slösa tid egentligen, den kan man ju inte få tillbaka ändå! :P

2009-04-09 @ 10:48:35
Postat av: söffi

äsch, man ska inte tänka på det så mycket. man förlorar så himla mycket på att gå runt o vara ledsen. enligt mig då. :P

2009-04-09 @ 17:54:24
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: sakar:D

haha vem va den lilla låten till jojo :O?

2009-04-10 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0