Fredag :D

SÅ gött med helg. SÅ gött med fint väder!

Jag och Julia väntar just nu på Kicki. Hon kommer snart och hämtar oss, sen ska vi köpa körv&tillbehör och sen blir det grillning på viksholmen med massa människor. Jag har tjatat och tjatat på alla mina vänner att dom ska följa med mig men ingen ville (vilket resulterade i en sur Jojo) men nu har jag tvingat med mig Julia ;) Vill ju inte sitta inne i det här vädret!

Fick reda på förut att Sofia ska till Gran Canaria med sin familj på höstlovet, precis som vi :D det var seriöst det bästa idag, det kommer bli så himla kul. 10 tjejer är vi som åker tillsammans - så vad gör en till liksom? ;) Kommer bli helt grymt kul!

Det har varit en rolig dag idag. Den där känslan om att något var fel var försvunnen, och jag var på bra humör hela dagen. Vi skrattade riktigt mycket, hahaha ;)

Ha en trevlig kväll, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: sofia

yeeeaaaah. nu var jag tänkt att skriva något, men det ska jag inte skriva här. haha :D

2009-04-24 @ 23:21:41
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0