frisörbesök

idag ska jag äntligen klippa mig. Hos Katrin som vanligt ;) det är väldigt lätt att man går till samma frisör jämt, har jag märkt :P vore kul att testa nån annan nån gång, men jag är nöjd med katrin som har klippt mig sen ja va runt tio år (haha) så det spelar ju ingen roll egentligen.. dock har jag inte klippt mig på flera månader nu. Det är riktigt slitet, tänk om ja måste klippa bort allt jag har sparat ut? :( jaja, nog om det.

Vädret är ju bara för härligt just nu. Jag satt nyss ute och läste, men det blir lite kallt när solen går i moln så jag gick in. Är fortfarande i skolan, slutade elva för vi har ingen kommunikation sen hade jag sånglektion och då tänkte jag att det är ingen idé jag åker hem, eftersom jag ska klippa mig klockan tre ;) sånt här är ju så intressant, eller inte:P

Resten av veckan är ganska lugn, vi hade ju vår idrottslektion + bokdiskussion igår så nu har vi "bara" kvar mini-provet på sveriges landskap och europas länder & huvudstäder kvar, haha. Men jag tycker inte sånt är så svårt, det är ju bara att trycka in det i huvudet så det stannar där tills provet är över, sen försvinner det väl nån annan stans:P

Läste på blogg.se's startsida att Starbucks ska öppna i Jönköping.. va orättvist! inte för att ja dricker speciellt mycket kaffe men deras Caramel Macchiato är dreeetgo!! Iallafall, det jag skulle komma till.. Varför öppnar dom just i Jönköping? Så vitt jag vet har dom inte Starbucks i Stockholm? Borde dom inte öppna där först då? I och för sig, det är bra att dom inte öppnar i Stockholm först, för varför ska allt finnas där liksom?

Nej fan nu måste jag springa på toa innan jag kissar på mig. Puss!


Kommentarer
Postat av: sofia

dom borde öppna i arvika för helvete!

2009-04-22 @ 18:28:45
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: sofia

men jag vet ju itne hur jag gör... :D då får det bli sådär. du får väll lära mig isf

2009-04-23 @ 17:29:13
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: sakar :D

meeh jojo jag skulle få klippa dej din sviker :( hehe naaw verkar som du har haft en underbar vecka och att de har vart sol i sverige me :)

2009-04-27 @ 11:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0