Gomöran

Vaknade 12 idag ;) Mamma och pappa kom hem inatt, och jag var vaken tills dom kom hem, runt halv fyra tror jag xP Jag och Elin satt uppe så länge och nördade oss framför datorn.. (facebook) och tv:n. Igår var det ju så härligt väder, så vi köpte årets första mjukglass! GÖTT :D Idag är det lika härligt väder, så vi hade tänkt oss en frukost på balkongen men det var tydligen svinkallt. Snart kommer pappa hem iallafall med bröd, ägg och jordgubbsfil. Det slår alla yoghurtar, i löv it.

Ah, jag har ju varit lite dålig på att uppdatera på bloggen dom senaste dagarna och det är bara för att jag skaffat facebook haha ;) Ska försöka att inte glömma bort bloggen. Här förstår jag iaf hur allt funkar xP

 
Hahahahaha!!!!


Kommentarer
Postat av: angelica

sluta inte blogga jojo!

2009-04-18 @ 13:07:48
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0