IIIIIIIIH :D

Jag sitter och tittar på massa "on set"-videos för New Moon, jag blir lite uppspelt då hehe. Det nämns bland annat att filmen kommer vara ganska läskig, och att Bella har en mardröm som kommer gör alla chockade.. GUD va ja längtar tills den kommer på film!!! :D :D jag tror den kommer bli sjukt bra, men ganska annorlunda från boken, iallafall om man går efter vad dom säger i dom här videorna ;D Taylor Lautner är sjukt snygg, likaså han som spelar Paul.

Jag vill se filmen nuuuuuu! ska bli så himla intressant och se hur mycket dom har gjort om, och hur handlingen kommer göra sig på film. Just nu har man ju bara en egen bild i huvudet...
Hahaha, jag måste sluta vara så himla nördig. Eller nej förresten, ni som läser får helt enkelt stå ut med lite New Moon-tjat fram tills november när filmen kommer ut (iallafall i USA) ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Varför lurade du mej å kolla på dä?? :P Ja orkar inte vänta, vill se nuuuu!! Ja tror också den kommer bli SKITBRA! :D uuh

2009-04-26 @ 16:46:20
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: sofia

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-04-26 @ 19:46:53
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0