is that why you wanted a love song?

Gokväll. Det är valborg imorn. Sen är det maj. Sen är det sommar kan man säga. Vi ska sjunga valborgssånger med kören imorgon. Det kommer nog inte gå så bra, jag kan inte sångerna..

Jag borde städa - måste städa. Vill ju inte bli anmäld till "Rent Hus" och det blir jag nog snart om jag inte gör något åt detta.

Tycker det är synd att Josefine inte kan va med imorgon :( Vi får ta igen det snart bruden! Jag känner att jag skriver väldigt kort och törrt.. kan nog bero på att jag är trött. Förut åt jag matvete, det var inte gott. Men jag tvingade i mig det ändå, och om man tvingar i sig nåt man inte tycker om, kommer man aldrig kunna äta det igen typ.. sån är iallafall jag.

Detta inlägget kanske inte blev mitt mest intressanta känner jag.. återkommer nog imorgon, med partystämning i kroppen och förhoppningsvis något roligt att berätta. Puss på er och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0