jag hatar att komma på rubriker

Jag tittade igenom min gamla dagbok nyss. Hahaha, gud säger jag. Fast jag har inte förändrats så mkt, så det kanske skulle låta likadant om jag skrev dagbok nu med. Ja vet inte. Det är iaf tur att jag inte gör det. xP

Ikväll var den bästa söndagskvällen på flera veckor. Den började med att jag och Sakar gick till affären, som var stängd. Då gick vi tillbaka, och då hade agge kommit. Vi köpte choklad och cola på turkkiosken.  Sen gick vi hem och satte oss och pratade lite. Sen kom kicki med chips och mer cola. Så började gossip girl. Efter gg började vi titta på Twilight (Agge hade inte sett den faktiskt..) men klockan nio skulle Sakar prompt titta på Sanningens Ögonblick, haha så söt. Det är ett sjukt program - inte speciellt bra enligt mig. Man kanske kan tycka det är konstigt att jag hatar det programmet, och även många andra i samma stil typ "Den rätte för Rosing" och så vidare, men tycker att Gossip Girl och såna "skitprogram" är bra. Då tänker jag faktiskt försvara mig med att GG och såna program är ju inte menade att vara från verkligheten, personerna är ju påhittade och så. Det ska ju inte föreställa verkligheten på samma sätt. Såna där "reality"program tycker jag bara är så faaaake. Jaja tillbaka till ämnet; efter Sanningens Ögonblick gjorde vi glass med jordgubbar (typ spanska, men ändå mums) och chokladsås och satte på Twilight igen. Efter filmen satt vi och pratade ett tag innan Leffe kom och hämtade dom. Kanske inte låter så kul men allt beror på sällskapet vet ni mina vänner ;)
OCH jag måste erkänna att det förgyllde min kväll lite att Agge tycker att Chuck är lika snygg som jag tycker, och att hon tyckte att Edward va skitsnygg. Ja menar, jag har ju tjatat så förbannat om honom så det kunde lika gärna ha blivit en jätte-besvikelse! heheh:P

Nu ska jag nog tvätta håret igen (haha) om jag orkar, sen ska jag läsa i min förbannade bok som aldrig tar slut. Måste ha läst ut en engelsk roman denna veckan också, så känner mig lite stressad..
Godnatt på er mina vänner :)


Kommentarer
Postat av: angelica

du glömde skriva att jag totalt missade att jag sa att jag skulle möta er vid statoil.. vad händer med min hjärna? eller jag kanske hade tankarna på annat håll när jag sa det? uhh..

det var riktigt nice och filmen var mest nice.. eller han.. edward <3

haha, men gud, varför gjorde jag ett hjärta?

2009-04-13 @ 12:43:08
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: sakar

tack för en jätte underbar kväll babe <3

2009-04-13 @ 15:31:21
URL: http://sakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0