Let's goooo

Uhj. Äntligen hemma efter en jobbig dag. Hade så kallat "expo" med åttorna idag. Ja, de kom till solberga och så skulle vi presentera våra linjer för dem. Vi hade satt fram massa grejer (typ väggtidningar, tittskåp och sånt som andra kulturare gjort) och så hade vi skrivit diverse oseriösa saker på tavlan. Och så gjorde vi våfflor åt dom!  Men alla är ju så blyga så typ ingen ville ha.. så det blir till äta våfflor i skolan framöver haha!
Det var roligt i början att prata med åttorna men när man hade sagt samma saker typ tusen gånger blev det lite tröttsamt. Men det var ändå en rolig dag, vi lyssnade på bra musik, åt massa våfflor och löste korsord :D

Dock är det lite jobbigt att jag har typ hälften på religion kvar att göra (jag var ju inte så duktig så jag gjorde hela igår ;)
och så måste jag städa i mitt rum, plus dammsuga övervåningen. Mammas krav för att jag, Josefine, Anna, Sofia och Julia ska få va här imorn och laga mat och sånt. Jag tror hon sätter det som villkor mest för att hon ska slippa städa haha ;) och halv sex ska jag på step + core. Det blev ju ingen träning igår heller! fy skäms. Tror ni att jag kommer kunna klämma in allt det här på en dag? Känner jag mig själv rätt så nej.

ta tag i sitt liv kanske?


Kommentarer
Postat av: sofia

yeeah, det är från den boken ja :D

2009-04-02 @ 21:06:39
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: angelica.

ska vi se på filmen i helgen?

2009-04-02 @ 21:59:08
URL: http://modersol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0