MAT

aaah, jag är så hungrig!! hehehe. Jag håller på o lagar mat nu, chicken nuggets och ris :D med sötsur sås, yummie!
Julia ska komma och äta med mig, och så har jag tvingat henne att sova här. Vill ju inte sova helt själv nu när mamma och pappa har åkt till Sicilien. Mamma sa "nästa gång åker du & jag", det tycker jag låter bra! ;)
Nej, jag hatar verkligen att va själv och klarar inte mer än några timmar. Jag måste liksom ha folk runt mig, veta att nån är hemma liksom. Jag kommer definitivt hitta nån att dela lägenhet med när jag flyttar hemifrån! Uuhh vilken mardröm att vara själv varje kväll :/

vi hörs!

Kommentarer
Postat av: angelica

varför skrev du från elins blogg i min blogg?



man ska inte flytta hemifrån förens man är mogen för det, det vill säga när man klarar av att vara själv. eller när man vill vara själv och tycker det är skönt, då är det dags :)

2009-04-13 @ 17:28:05
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0