om och om igen

vill vi nå framtideeen.. :D  eller vad Scotts nu sjunger :D bra låt iallafall!! Vi har just kommit hem, Kicki ligger här bredvid mig och är skittrött, men just nu ligger hon och nynnar på nån liten sång. Knäppis ;) Jag är inte lika trött, så jag tog min kokheta dator och sysselsatte mig. Imorn kommer massa skiiiitheta bilder, haha. Vi träffade Ola förut, han var rolig. Han visade oss en väldigt rolig bild på Malle som han hade fått av karl. Malle, om du läser det här; ge oss gärna en förklaring hur i helvete du gjorde den minen?? haha xD  
Jag ska hälsa från Kicki att en sak som vi inte gjorde ikväll vara att SPY. Tydligen är det väldigt bra enligt henne hahaha ;)
Vi håller på att planera vår frukost här, kicki vill ha pannkakor, men jag tror inte vi kommer orka göra det. Vi har glass i frysen, det kan man ju ta till. Haha, nej usch nu flummar jag bara. Nu är det nog dags att sova för lilla mig också.

Men som sagt; STAY TUNED, imorgon, efter vår enastående frukost, kommer skitsnygga bilder (på mitt nyfärgade påskgula hår bland annat)!! ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: kakan

jag väntar på en uppdatering nu ;D

2009-04-10 @ 18:22:35
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0