Skärtorsdag

Gud va mysigt med påsk :) Massa godis, torgdag idag och så har mamma påskpyntat lite. (Vi brukar inte fira påsk särskilt mycket, det har typ blivit så för att vi ända sedan jag o elin va små har varit bortresta varje påsk. Men så blir det inte i år, och inte förra året heller:P) Men iallafall; det är inte likt henne att vilja pynta, det är alltid jag som tjatar på henne på jul och sånt. Så det var kul :) Hon frågade mig igårkväll om jag ville ha en påskkärring i mitt rum och jag bara neeeej men ändå kom hon in i mitt rum flera gånger och frågade om jag ville ha en naken påskgubbe på en kvast. Haha xD Nej, jag har inte ens städat jag så...
Men Elin, du glömmer väl inte bort vårt lilla påskäggsbyte? ;)

Imorse när jag vaknade så hade jag ingen lust till nånting. Skitkonstigt. Jag ville inte gå upp, men ändå inte ligga kvar. Jag ville inte äta frukost, inte duscha. Jag tänkte nämligen åka in till stan med elva-bussen för ja skulle göra lite saker på stan innan. Men det hinner jag inte nu.. Jag har iallafall lyckats få i mig frukost:P Jag tror det kan bero på att jag vaknade upp förkyld, hes och ont i halsen.. och jag som ska ut i kväll och allt. Nej, det va inte kul att vakna så :(

Nu måste jag försöka pigga upp mig lite.. så här kan jag ju inte fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0