sol, huckleberry och kladdkaka

Vilket härligt väder alltså! :)
 Min dag har varit lika härlig. Hade tänkt att gå på afropowern imorse, men igårkväll kom jag på att jag inte har fått en riktig sovmorgon sen förrförra helgen (var ju i sthlm och grejs) så jag sket i afron och sov ut ordentligt i stället:P åt frukost, läste tidningen, satte mig ute i solen och läste. Vi ska läsa 1800-talsromaner (tror jag det var?) och jag valde Huckleberry Finn. Inte baaaara för att Håkan har gjort en låt som heter så (hehe) utan också för att jag ville ta nåt helt annorlunda än jag brukar läsa. Jag är inte mycket för "äventyrsböcker" med undantag för Twilight då förstås, om man nu kan kalla dem så. Sedan bestämde jag mig för att försöka mig på att göra en liknande kladdkaka som Emma hade med till fikat igår, som hennes mamma hade bakat. Den var helt sjukt go, det var typ kokoskola ovanpå. Min blev lite konstig men jag ska provsmaka den snart, kanske den går att äta.

Ikväll ska jag hem till Agge, vi ska göra tacogratäng och titta på film. Sakar kommer också, de var så himla längesen jag träffa båda två så det kommer bli super! :D

Igår va josefine, julia, anna och sofia här. :)
har bilder, men lägger upp dom i ett separat inlägg!


Kommentarer
Postat av: sakii

De va fett mysit och va me er :)<3 och så mkt som vi hade och prata om haha men twilligt snartiaf :)<3

2009-04-05 @ 23:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0