Söndag igen..

Varför känns det som att det är söndag hela tiden? Eller åtminstone att jag bara bloggar på söndagar.. känns som att jag inte gör något annat än skriver "söndag" i rubrikrutan. Finns liksom aldrig något annat att ha som rubrik denna tråkiga, händelselösa (heter det så?) dag.
Jag brukar inte ha problem med söndagsångest, brukar känna mig ganska redo efter helg/lov att komma tillbaks till skolan. Men idag - usch. Jag VILL INTE ha skola imorgon!! Jag har massor av saker jag måste göra/ borde ha gjort, som jag vet kommer bli jobbigt att ta tag i imorgon. Ändå gör jag det inte idag... Jag har inte lust att göra tråkiga saker, som t ex städa mitt rum, läsa bok, göra engelska... jag har lust att göra nåt kul i det fina vädret. Ändå sitter jag inne. Så jävla typiskt mig!! Tur att Julia skrev förut och frågade om jag ville med på promenad, så jag får göra nåt den här dagen iaf :) har inte sett henne sen i onsdags, det har varit tråkigt utan henne :( men nu är hon hemma igen :D
Dock hart jag varit lite duktig och gjort lite engelska, och (nästan) fixat nedvarvningsdelen till vår idrottslektion på tisdag. Helt tack vare Dessie dock! tack.

Lovet har varit... både bra och dåligt. Jag har inte gjort alls mycket, men det har varit helt ok ändå. Annas party i onsdags förgyllde det absolut :D dock hade det varit kul att hitta på nånting mer.. men jag har liksom inte haft ork till det. Gud. jag låter som världens mest lata människa. Vilket jag kanske är också. Jag vill i allafall fortsätta att ha påsklov, att få göra det man känner för. Vända på dygnet helt totalt. Men det får bli till sommaren :) Man kan ju alltid tänka på att de månaderna som är kvar av skolan kommer bli dom definitivt roligaste, så är det alltid :)
Sen kommer sommarlovet :) men usch, egentligen längtar jag inte alls till sommarlovet, för så fort jag tänker på det tänker jag också på att jag inte har nåt jobb.. känner mig så otroligt dålig då!! alla andra har ju liksom...

Nej usch detta var inte det gladaste inlägget jag varit med om, nu får jag hitta på nåt annat här ;P
puss o hej

Kommentarer
Postat av: sofia

öhm.. du är inte ensam om att inte ha ett jobb. haha vi kmr sluta som arbetslösa, alkoholiserade, gå- på-bidrag - människor. men vi gillert

2009-04-19 @ 20:12:53
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Elin

Du känner dej dålig för att du inte har nått jobb? hahaha :P

2009-04-19 @ 21:45:42
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: angelica

jag har inte heller nått jobb :( än så länge iallafall.

2009-04-20 @ 00:00:39
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: Däz

Ja, jag var ju till sååååå mycket hjälp asså! H3h3h3h3h3

2009-04-20 @ 19:31:17
URL: http://dejirei.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0