söndag

Min söndag;
sova lääänge
glass
promenad
sol
cykel
bodystep
gossip girl
music and lyrics - okej film! :)

Ja, kvällen spenderades oavbrutet i soffan från 19.00 tills nu - precis som resten av helgen, haha :) men jag känner mig riktigt utvilad, så det är bra. Gossip girl var lika bra som vanligt fast utan "åååh"-ig scen med chuck&blair haha.

Jag lyckades även släpa iväg mig själv till stepen. Jag cyklade dit och hem dessutom:O Har förvånat mig själv 2 gånger den här veckan, det går framåt! Rummet står fortfarande dammigt och ostädat dock...

På vägen till Hk mötte jag Ola och Oskar, dom va ute på en liten springtur:P såg väldigt härligt ut, jag önskar att jag hade viljan och konditionen för att göra det också! Jag är ju mer en "flänga runt i en sal och göra konstiga rörelser för flera hundra i månaden"-typ :P

Nu ska jag försöka sova, trots att jag inte är så trött. Blir väl lite läsning först antar jag :)
Godnatt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0