summerpartyyyy

Hallååå där :) Idag är jag på bra humör, trots att inte Twilight-dvd:n har kommit än (haha). Men den släpps ju egentligen förräns på onsdag så den kanske inte kommer förräns på torsdag eller nåt.. Längtar så efter allt extramaterial :D :D :D

På torsdag, alltså valborg, ska jag på fest med sommartema hos Sandra. Fatta hur kul det kommer bli?! Typ "ringa in" sommaren, eller vad man ska säga. Sommarklädsel var det som gällde, men jag vet inte om jag har lust att visa mina bleka ben :S blir nog leggings ;P

Annars då... jo, dagen flöt på, jag fick alla rätt på geografitestet på europas länder&huvudstäder + sveriges landskap så jag är nöjd. Hade blivit något sur om jag inte fick det, mest för att jag hade tryckt in dom så jäkla hårt i skallen.
Nu är jag hungrig, ska ta och äta nåt!


Den här klänningen hade inte varit fel att ha på sig på torsdag ;)


Kommentarer
Postat av: sofia

hallååå, vad ska du ha på dig? :O det enda jag vet är hur jag ska ha håret, kanske. haha... inte så mycket att komma med.

2009-04-27 @ 16:54:42
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Elin

Den kommer inte alls på torsdag, när man bokar en grej så kommer den alltid den dagen den släpps, lr före, så dä så :)

2009-04-27 @ 17:40:49
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0