26 april

Då har ännu en vecka passerat, och jag slutar inte förvånas över hur snabbt det går. Förut när jag åt frukost utbrast jag helt plötsligt "Fan, björkarna håller på att slå ut" och blev sedan informerad av mamma och pappa att det har dom tydligen gjort länge... jaja, förvånad blev jag iallafall.

Denna söndag ska spenderas med Huckleberry Finn och sen ska jag träna med Malle. Då blir det fjärde gången jag tränar den här veckan.. *stolt* ;) Gud va töntigt det är att göra såna där grejer med stjärnor, men det är faktiskt praktiskt för då förstår folk vilken känsla man vill få fram. Men det är typ bara töntar som gör så har jag fått för mig. Men jag är ju en tönt så ;)

Kvällen i går va mysig :) Vi var rätt så sega så vi hann bara se en film, men alla va skittrötta så det räckte tror jag.


snart kommer det gullvivor i vår trädgård :)

Kommentarer
Postat av: a

jag märkte också det igår, nej i förrgår.. så jag är också seg.

2009-04-26 @ 19:06:43
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0