vilken härlig dag.. :)

nanana, nananananaaaa *sjungelisjunga* (haha)

Jag tjatar om det hela tiden, men det är ju så jäkla härligt väder!
Jag och agge va o fika på sunday förut. Jag drack smoothie, det var gött ;) sen åt jag en fralla och en stor kaka också, då kände jag mig som en riktig tjockis xP Vi trodde vi skulle få sitta på uteserveringen, men det var nån som hann före oss hela tiden :( sen gick vi en sväng på stan. Nu är vi hemma hos hennes pappa och segar oss :P Ikväll ska vi nog ha filmkväll med massa godis :D :D :D

Igår var som sagt jag, Julia, Dessie och Kicki på viksholmen och grillade. Våra korvar blev väl inte så grillade, mest lite ljumna och svarta på ena sidan typ. Men det var trevligt :) Vi satt där rätt länge tills det kom massa massa killar som vi inte kände, och till slut var det bara jag och Julia kvar runt brasan med alla killarna, så då gick vi. Sen åkte vi hem till Marie en stund, innan vi tog några varv med bilen (Kicki körde såklart) för att sen åka hem. Det var en ganska spontan och trevlig kväll tycker jag!

Jag tror agge håller på och somna här i sängen bredvid mig.. så typiskt henne haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0