Idag började jag trean

Första skoldagen - avklarad. Bara typ en miljon kvar. Haha, herregud. Jag började dagen (och trean) på allra bästa sätt...

Jag vaknar, tittar på klockan och inser att den är halv tio. Halv tio!! Jag har försovit mig, och inte lite heller. Det är bara jag som kan göra nåt sånt - försova mig första skoldagen. Haha. Får iallafall lite panik och flänger runt och skriver sms till Anna och efter att jag har gjort mig i ordning litegrann och ätit nån äcklig müsli-bar till frukost, så kommer pappa och hämtar mig och kör mig till skolan.

Väl där ska vi på föreläsning i aulan om projektarbete. Två personer från UF var där (en av dom va het) och pratade lite. Jag och Sandra är ju lite intresserade av det, så vi lyssnade intensivt, haha. Ställde även lite frågor också. Sen åt vi lunch, och sen satte vi oss och spånade på lite namn till vårt företag (jo, vi har en idé som det förhoppningsvis blir nåt utav :D) och jaaa, gud vet allt vi hittade på. Helt sjuka namn iallafall xP Resten av dagen satt vi i ett klassrum och det var väl meningen att vi skulle lyssna, men till slut orkade jag bara inte. Så jag satt och gjorde konstiga tecken/skrev konstiga meddelanden till mina kära bordskamrater. Har saknat våra sjuka och roliga stunder!

Efter skolan gick jag och inhandlade en rosa kalender och en rosa matchande penna. Mycket behövligt. Köpte även ett block där allt som rör projektarbetet ska ner. Block till dom andra ämnena kom jag fram till att jag nog inte behövde, eftersom jag säkert har massa plats kvar i dom gamla. Är det inte så får jag köpa det nån annan dag helt enkelt.
Efter den lilla shoppingen drog jag och Sandra hem, och smed ännu mera planer. Det kommer bli mycket bra, bara allt går som vi vill. Klockan 19 började jag jobba. Kom hem från jobbet runt halv tio, sen dess har jag ugglat här.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, (typ nu) så jag INTE försover mig imorgon.
(Det här blev ett väldigt långt och tråkigt inlägg utan bilder men jag kände för att för en gångs skull skriva ner allt jag gjort under dagen:P)
Puss & Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0