20:e augusti

Ikväll ska jag tvinga med syrran på bio. Vill se Sommaren med Göran:P Är sjukt trött, så jag orkar fan inte göra nåt annat.. Imorgon är det fredag, shit. Det känns inte så. Har gått så fort. Då blir det födelsedagsfirande för Alex i Näbbol :) SKÖJ! Sofia & Josefine åker till Köpenhamn och super skallarna av sig dom ;) Och om mindre än en månad åker vi till Göteborg! För att inte tala om jag fyller 18 om 5 dagar. Det är bara samma kul som händer just nu, jag älsker't.


Älskar den här bilden på mig & Malle från Hamnfesten :) Den är så party!
(coolt att det blev en facebook-länk haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden va as vacker och party hihi:) nu får du fan kola min blogg jojo jag börjar komma igång faktis haha <3

2009-08-23 @ 23:30:32
Postat av: // sakisssssssssh

2009-08-23 @ 23:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0