Bio, cykeltur & mygg!

Borde egentligen sova nu (hur många gånger har jag inte skrivit så i denna jävla bloggen??:P) men jag blev så skrivsugen så jag måste bara göra det först :)

Sitter här i min säng och lyssnar på The Climb med Miley Cyrus (haha, jag veeet, men sjukt bra låt enligt mig) samt sms:ar med min framtida arbetskompis/kompanjon/partner Sandra Nilsson. Kom hem för ett ganska bra tag sen, har varit pms-ig mot mamma och pappa och facebookat. Filmen var väldigt rolig förresten! Lite typisk svensk film dock, ni vet så där lite tillgjord och töntig, men en del grejer va bara så ROLIGA! haha. Peter Magnusson och David Hellenius i mitt hjärta! Efter bion tog jag och Julia (ja, det blev Julia som blev med istället, syrran hade annat för sig) en cykeltur. När vi stod och pratade vid vårt "skiljas åt-ställe" höll jag på å döööö av alla jävla mygg! herregud, ja lovar det satt väl tio stycken på benet samtidigt eller nåt. Men de har inte börjat klia än iallafall.

Åh, jag känner mig så glad just nu! Livet är fyllt av massa roliga saker och allt går allmänt bra :D Visst finns det mindre bra saker, men jag väljer att inte fokusera på dom just nu. Tänker ta vara på den här känslan nu!
Godnatt allihopa, sov gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0