ung företagsamhet

Idag fick jag faktiskt ut någonting av dagen. Bestämde en del saker och så. Närmare bestämt att jag och Sandra ska (om det inte är nåt väldigt stort som kommer i vägen) bli festfixare!! ;D
Ja, vi ska ha ett UF-företag som anordnar fester. Vi har inte anmält oss till UF än, för man måste ha bestämt namn då, och det har vi som sagt lite problem med:P Men vi har iallafall bestämt oss! :D

Vi gick och pratade med en lärare som är UF-handledare och han ska hjälpa oss. Vi fick med en pärm där allt (då menar jag verkligen allt) som man ska göra när man är med i UF står. Han som ska hjälpa oss sa även att vi skulle få vara med när handelseleverna går igenom hur man skriver affärsplan och sånt. Det kan nog behövas.. har verkligen ingen aning om hur sånt där funkar! Men det är ju det vi ska lära oss. Både jag och Sandra är otroligt taggade och vi tror att det här kan bli riktigt bra! Känns väldigt skönt att ha bestämt vad man ska ha för projektarbete, att ha ett mål. Nu är det bara att sätta igång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0