02:13

Blev sugen på att skriva lite, fast jag egentligen borde sova. Imorn ska det tydligen bli sol och varmt, så jag måste ju upp tidigt och steeeka :D Jobbar på kvällen och efter det blir det personalfest! Får se hur det blir utan Julia.. hon är ju i Belgien nu. Är där tills den 18:e typ. Jag saknar henne redan. Hur ska detta gååå?

Det är bara 21 dagar kvar tills jag fyller 18 nu. Jag börjar längta riktigt mycket! :D

Vad har hänt sen jag skrev sist...? OSLO! Omg, vilken galen helg. För mycket för att berätta i ord, så jag ska lägga upp bilder istället. En helg att minnas var det iallafall! Nu blir det lugnt ett tag fram tills Hamnfesten nästa helg. Sista helgen innan skolan. Hjälp :S Innan dess ska det jobbas, solas (om det nu blir fint väder vill säga) och våndas inför skolan. Och så planerar jag och Elin en Scotts-tripp till Lidköping nästa onsdag, den 12:e. Som jag sa sist kanske.

Nu är det bara två veckor kvar tills skolan börjar. Det är egentligen onödigt att tänka på det, eftersom jag inte kan göra nåt åt det. Men man gruvar sig ju ändå litegrann... Men under dom två sista veckorna som är kvar nu ska jag verkligen njuta av att skita i allt och leva livet! Det som jag är bäst på. Jag har verkligen levt precis hur jag velat under hela sommarlovet, inte behövt ta ansvar för nånting typ. Kommer kännas konstigt att komma tillbaks till skolan igen, speciellt till trean. Det känns så mycket vuxnare då på nåt vis:P

Nu ska jag sova min skönhetssömn så jag orkar upp till solen imorgon.
godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0