kommer verkligen inte på nån rubrik

Gud, jag är så sjukt rastlös. Jag måste ha nåt att göra nuuuu! Jag har - seriöst - legat i min säng hela dagen och läst Bridget Jones (hon är världsbäst) och jag klarar inte av detta mer. Nästa onsdag börjar jag skolan, och det vill jag inte ens tänka på, men samtidigt så står jag inte ut med tanken på att ja inte vet helt säkert vad jag ska göra, förräns på.. fredag. Just nu, och för mig, känns det som en evighet!! DÄRFÖR känner jag ett starkt behov av att göra en lista på "allt" som ska göras innan dess.
Tisdag: 1. boka klipptid, 2. träffa angelica, 3. träna och förbereda inför onsdagen.
Onsdag (om allt går enligt planerna):
12 - 16: göra mig iordning, vänta på att Elin ska sluta, lyssna på Scotts, vänta på att Elin ska sluta...
16.00: köpa red bull, godis och nån form av middag
16.30- 19.00: sitta i bilen ner till Lidköping och lyssna på Scotts.
20.00-?? : se på Scotts!!!! :D :D :D
sen, vet inte vilken tid det blir, så ska vi ta bilen hem igen, och det är då red bullen behövs, för Elin får inte somna bakom ratten! Vi räknar med att va hemma runt 01.00, och hon får gärna somna på jobbet som hon ska infinna sig på 07.00 dagen efter men helst inte bakom ratten! IIIH, jag längtar så! Nu du Elin, nu kan du inte dra dig ur! :P
Torsdag: ett litet problem. Vet inte riktigt vad jag ska fylla denna dag med (förutom jobb på kvällen)
Fredag: jobb eftermiddag/kväll, sen Hamnfesten :D

Haha, okej, det här kan va det töntigaste jag har gjort i den här bloggen, men vafan.. ja tycker om Scotts!

Kommentarer
Postat av: sofia

men OM du inte ska på scotts din stalker ska du vara med mig och göra slingor på mig. har jag bestämt. hahaa

2009-08-10 @ 19:05:34
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Elin

Det va en sak som va litte snaling, ja kollade på sidan där det stog om festivalen (som verkligen verkade va världens törraste haha) och det såg ut som att Scotts bara spelade i 45 min!! Orkar vi åke i 3 timmer för 45 min?? vet inte ens varför ja frågar dej detta för ja vet ändå va du svarar!! haha

2009-08-10 @ 21:23:02
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0